13 czerwca 2016

Rozdział 45 ,, Czy nasze życie nie zazna spokoju ? "

-Sara, Sara , Sara !– do mojego pokoju wparował Kewin
-Yh co jest ?- niechętnie otworzyłam swoje oczy
-Przepraszam, że cię obudziłem
-Nic się nie stało – usiadłam na łóżku, ziewając
-Patrz! – powiedział pokazując gazetę 
-Na co mam patrzeć ? Gazeta jak gazeta – przetarłam swoje zaspane oczy. Wparowałeś do mojego pokoju tylko po to by pokazać mi gazetę ? – spojrzałam na niego ze zdziwieniem
-Gdyby to była zwyczajna gazeta nawet bym ci jej nie pokazał 
-No okay, a co w niej niezwykłego ?
-Trzymaj – podał mi ją. Przyjrzyj się dokładnie – dodał po chwili
Wpatrywałam się w gazetę, którą przyniósł kuzyn nie widząc w niej nic co mogłoby zwrócić moją uwagę. 
-Tu nic nie ma o co ci chodzi ?- wstałam oddając mu gazetę
-Przyjrzyj się uważnie- powiedział spoglądając na gazetę wsuwając mi ja z powrotem w moje dłonie
Przetarłam swoje oczy ponownie ziewając przy tym kilkakrotnie, spojrzałam na gazetę ponownie. Przyglądałam się kolejno ułożonym obrazkom aż w końcu ujrzałam obrazek, który wywarł na mnie szok i niedowierzanie. Z tych wszystkich emocji upuściłam gazetę.
-Cooo to jest ?! – wykrzyczałam w stronę kuzyna
-Szczerze sam nie wiem- wzruszył ramionami 
-Czytałeś to ?!- wskazałam na leżącą gazetę na podłodze 
-Nie , nie czytałem
-Co to ma być ! – usiadłam na łóżku ukrywając swoją twarz w dłoniach 
-Ey spokojnie – przysiadł się obok mnie
-Co tam może być ?
-Nie mam zielonego pojęcia, ale jak przeczytasz to z Weroniką to się dowiesz 
-Kewin boje się ja nie chce, to miało się skończyć 
-I skończy zobaczysz 
-W ogóle skąd masz tą gazetę? I jak ją znalazłeś ?
-Głuptasie ze sklepu – zaśmiał się 
-Ha, ha , ha bardzo śmieszne a tak poważnie ?
-No tak poważnie byłem w sklepie kupując rzeczy na śniadanie.
-Nooo 
-I przechodziłem obok stoiska z gazetami przystanąłem tam i zacząłem je oglądać i nagle rzuciła mi się w oczy ta gazeta z wami na okładce. Wiesz nie codziennie widzi się swoje kuzynki które są na okładce gazety– zaśmiał się 
-Taaaa
-Oh będzie dobrze – przytulił mnie mocno 
-Toooo co będzie na śniadanie ? – zaśmiałam się spoglądając na niego 
-Gorfyy z sałatką owocową – uśmiechnął się 
-A to w kucharza się bawisz baletnico 
-Myślałem, że zapomniałaś o baletnicy 
-Hm jednak nie – zaśmiałam się 
-No to ja śmigam na dół zrobić śniadanie – ucałował mnie w czubek głowy 
-Okay – zdążyłam odpowiedzieć zanim wyszedł z pokoju
Siedziałam na łóżku i wpatrywałam się na gazetę, która nadal leżała na podłodze.  Bałam się tego co mogę tam przeczytać z siostrą dlaczego my ? Dlaczego w gazecie widnieje nasze zdjęcie i co najważniejsze co o nas piszą ? Postanowiłam wziąć zimny prysznic  gdy wykonałam już tą czynność ubrałam zestaw i zrobiłam makijaż.
Podniosłam gazetę z naszym wizerunkiem zwinęłam ją i udałam się do pokoju siostry. Gdy otworzyłam drzwi do jej pokoju wzięłam głęboki wdech i usiadłam koło siostry, która z zamkniętymi oczami słuchała muzyki. 
-Weronika ? –wyjęłam słuchawkę z jej ucha 
-O hej nie słyszałam jak weszłaś, coś się stało?
-Wiesz emmm 
-Co jest ?
-Trzymaj 
-Po co mi dajesz gazetę ?
-Jak się przyjrzysz to odpowiesz sobie na pytanie 
-Okay – odpowiedziała niepewnie 
W tym momencie do pokoju wszedł Kewin z tacką na którym znajdowało się śniadanie
-Przeszkodziłem wam ?- Weronika odłożyła na te słowa gazetę 
-Nie - uśmiechnęłam się 
-Trzymajcie tutaj śniadanko, mam nadzieję że będzie wam smakować 
-Na pewno – powiedziała Weronika 
-Dobrze to ja idę jak coś schodźcie do nas na dół –puścił nam oczko śmiejąc się 
-Dziękujemy- powiedziałyśmy równo na co zaczęłyśmy się śmiać 
-Wybieramy się dzisiaj gdzieś ?- zapytała Weronika, w międzyczasie gryząc kawałek gofra 
-W sumie nie wiem
-O właśnie o co chodziło z tą gazetą ?
-No zobacz sobie-  wzięłam łyk soku
Weronika przypatrywała się gazecie a po chwili krzyknęła 
-Cholera co to jest ?!
-Noo my 
-No przecież widzę, ale co my robimy w gazecie ?!
-Nie wiem Kewin mi to rano przyniósł 
-Czytałaś ?
-Nie, nie czytałam
-O co z tym chodzi ? Już wystarczająco powiedzieli wczoraj w telewizji- Weronika nadal trzymała gazetę w ręce. Dobra chodź – odłożyła śniadanie na półkę i podeszła do sofy  zrobiłam to samo i usiadłam obok niej 
-Boje się tego czytać – powiedziałam spoglądając na nagłówek  ,, Rzuciły sławny zespół i znikły ?!” 
-Ja też , ale musimy zobaczyć co piszą
-Dobra to czytamy 
Otworzyłyśmy gazetę na stronie  o której miało o nas pisać zobaczyłyśmy dużo zdjęć i opisów więc postanowiłyśmy zacząć czytać 
Te dwie nastoletnie dziewczyny to Sara i Weronika ( Byłe dziewczyny chłopaków z zespołu Bars and Melody)
-Nieźle się zaczyna – powiedziałam 
-Taa, czytajmy dalej 
Te dwie nastoletnie dziewczyny to Sara i Weronika ( Byłe dziewczyny chłopaków z zespołu Bars and Melody)  Są to siostry, Polskiego pochodzenia mają 16 lat ich mama jest stylistką znanego nam zespołu BAM ( Bars and Melody ) Dziewczyny nagle opuściły chłopaków nie dając  im żadnych wyjaśnień. Chłopcy w wywiadzie udzielili szczegółów dla naszej gazety, że dziewczyny wysłały im SMS iż nie mogą z nimi być i że bardzo ich przepraszają. Chłopcy próbowali się kontaktować zaraz po tym SMS, lecz numer był już nie aktywny. Próbowaliśmy się skontaktować z dziewczynami na różnych portalach społecznościach, lecz nasze próby wyszły na marne. Dziewczyny  nie skomentowały również nigdzie wczorajszego wystąpienia chłopaków. Wszystkim wydawało się iż ta czwórka to najszczęśliwsza para, lecz wczoraj chłopcy w telewizji rozwiali te wątpliwości  było zupełnie inaczej. 
( Urywek z wczorajszego wywiadu chłopaków )
-A chłopcy może powiecie co słychać u waszych dziewczyn ? Sara, Weronika ? Dużo zdjęć z nimi wrzucaliście nie wspominając o filmach i ich pobycie na każdym z waszych koncertów ? Co u nich słychać ?
-To jest trudne pytanie – zaczął Charlie
-Zgodzę się z Charliem ponieważ- powiedział Leo, który oplótł swoje dłonie
-Słucham was uważnie -wtrąciła prezenterka programu 
-My już nie jesteśmy razem- powiedział szybko Charlie
-Dlaczego co się stało chłopcy ? Przecież z tego co wszyscy wiemy byliście wspaniałymi parami.
-Może i byliśmy, lecz nam się nie układało. Często się kłóciliśmy i nie dogadywaliśmy się ze sobą- dodał Leo
 -Nie było miedzy nami tej prawdziwej więzi co była na początku. – dopowiedział Charlie 
-A co z dziewczynami ? – zapytała zdziwiona prezenterka
-Nie wiemy nie kontaktowaliśmy się z nimi od tamtej pory i nie będziemy mieli takiego zamiaru.- powiedział Charlie
-Myślicie że dziewczyny to oglądają ? – prezenterka spojrzała na Leo
-Nawet jeśli to oglądają  my już nie jesteśmy razem i nie robi to dla nas większego znaczenia- odpowiedział Leo
-Dziewczyny zostawiły wam coś na pożegnanie ?
-Tak SMS, ale nawet nie chciało mi się na niego spoglądać - powiedział Charlie obojętnym głosem
-Jakbyście mieli możliwość wrócilibyście do nich ?
-Nie- odpowiedział krótko Leo 
-A czy w ogóle czuliście coś do nich ?- prezenterka sypała kolejnymi pytaniami
-Szczerze to sam nie wiem. Teraz mam nową miłość i nie myślę już o tamtych dwóch –zwrócił się Charlie
-Jesteśmy z tymi dziewczynami szczęśliwi.- dodał Leo
-Jesteście szczęśliwi co to znaczy ? Czyli z Sara i Weroniką nie byliście ?
-One są zawsze koło nas, kochają nas, wspierają, dodają otuchy i są takie urocze a Sara ? Ehh wie pani to już przeszłość chcemy o nich zapomnieć jak one o nas.- powiedział Leo, który był najwyraźniej zmęczony pytaniami o nas 
-To znaczy ?- pytała dociekliwa prezenterka
-Wie pani zapomnieć… Nie chcemy ich znać- powiedział przewracając oczami Charlie 
~*~
Oczywiście podczas wywiadu z chłopakami można było zadzwonić do nich i porozmawiać, lecz na linii pojawił się niespodziewany telefon od kuzyna dziewczyn. Doszło do ostrej konfrontacji i wymiany zdań z jego strony zresztą sami zobaczcie:
(Rozmowa Kewina i chłopaków)
-Właśnie dodzwoniłeś się do stacji masz okazję porozmawiać ze swoimi idolami cieszysz się? – zapytała prezenterka 
-Tak cholernie się cieszę – powiedział zdenerwowany do słuchawki telefonu Kewin
-Mamy chłopaka na połączeniu jak się nazywasz ?- zapytała prezenterka 
-Kewin 
-Cześć Kewin- odpowiedzieli chłopacy
-Ta cześć
-Coś nie w humorze ?- zapytał się Charls 
-Ta nawet bardzo 
-A co się stało może ci pomożemy ?- zapytał Leo 
-Pomoc ? Chyba sobie kpicie zraniliście moje kuzynki gratulacje. CHŁOPAKI ROKU- wykrzyczał do telefonu
-Nie rozumiem przepraszam – odpowiedział zakłopotany Charlie 
-Nie rozumiesz ?! 
-Przepraszam, ale nie
-Słuchajcie mnie teraz uważnie Leo Charlie zraniliście, zraniliście swoje dziewczyny a nie przepraszam byłe dziewczyny- Kuzyn dziewczyn wrzeszczał do telefonu  
-W jaki sposób ?! Ty się pytasz jaki sposób szybko znajdujecie sobie dziewczyny…
-To są chyba raczej nasze prywatne sprawy – bronił się Leo  
-Nie, nie są ponieważ Sara i Weronika teraz płaczą przez kogo przez was !
-Co Sara? – powiedział zdumiony Leo a zaraz po nim Charlie 
-Weronika ?
-Teraz sobie przypomnieliście ?! Brawo 
-Przepraszam, ale kim jesteś i gdzie one są ?!- krzyknął członek zespołu Leo
-Jestem ich kuzynem a wy zajmijcie się swoimi dziewczynami- oznajmił Kewin z ogromnym zdenerwowaniem w głosie
-Nie czekaj !– krzyknął Charlie 
-Na co już dość zrobiliście 
-To one się od nas odcięły- powiedział zirytowany Charlie
-Nie będę rozpowszechniał prywatnych spraw na jakieś wizji nara- powiedział zdenerwowany Kewin  słychać było tylko dźwięk rzucanego telefonu 
~*~
Chłopcy z zespołu przejęli się tym, że kuzyn dziewczyn zadzwonił do nich i oskarżył chłopaków. Chłopcy w wywiadzie dla naszej gazety tłumaczyli się również, że dziewczyny jednak nie są im obojętne i martwią się o nie, lecz i tak są szczęśliwi z Hannah i Savannah. Oznacza to, że dziewczyny oglądały wywiad wraz ze swoim kuzynem ? I nie skomentowały tego nigdzie. Co oznaczają słowa Kewina ,,Nie będę rozpowszechniał prywatnych spraw na jakieś wizji” na te pytania mogą nam odpowiedzieć same dziewczyny z którymi tak samo jak i z ich kuzynem nie możemy się skontaktować. Wywiad chłopaków zakończył się tym, że pod koniec pojawiły się ich nowe dziewczyny. Czy rzeczywiście było tak źle chłopcom z dziewczynami ? A może one miały tego dość ? Co znaczył telefon kuzyna dziewczyn ? Na ten temat wypowiadały się także Bambino ( fanki zespołu) co mówiły na ten temat ?
~Alice: Nie rozumiem zachowania dziewczyn dobrze, że Leo i Charlie znaleźli inne dziewczyny. Z resztą twierdzę, że dziewczyny same powinny wypowiedzieć się na temat chłopaków a nie wzywać do tego kuzyna.!
~Anna: Dziewczyny były bardzo miłe i bardzo je lubiłam nie rozumiem powodu ich zniknięcia mam również nadzieję, że pojawią się jakieś informacje o nich. Kuzyn chciał je po prostu chronić zachowanie BAM nie było najlepsze i nie podobało mi się. Chłopakom  zaś życzę szczęścia chociaż i tak wolałam dziewczyny. 
 ~Sophie: Nie wiem jak mogę się wypowiedzieć na ten temat najlepiej by było gdyby chłopcy i dziewczyny spotkali się i wyjaśnili wszystko bo w taki sposób nigdy nie dowiemy się co jest prawdą a co jest kłamstwem. Już i tak jest ogromne zamieszanie i nic z tego nie rozumiem.
Tego typu komentarze pojawiały się wczoraj pod wywiadem chłopców w telewizji. Lecz i tak wszystkich nurtuje jedno pytanie co z dziewczynami ? Te pytanie nurtuje tysiące osób kiedy poznamy odpowiedź ? Przez to, że dziewczyny nie udzielają się na żadnych portalach i nie odpowiadają na zaproszenia do telewizji i wywiady dla gazet nie wiemy jak jest naprawdę znamy tylko wersję zespołu kiedy poznamy resztę ? Gdzie one są ? Co obecnie robią ? Dlaczego znikły ? O co chodzi z kuzynem czy właśnie tam teraz przebywają ? To pozostaje zagadką .Pytaliśmy się również zespołu o dziewczyny lecz oni powiedzieli, że chcą zapomnieć. Czy dziewczyny w końcu dadzą znak życia ? Udzielą jakiegokolwiek wywiadu lub wypowiedzą się na ten temat ? Pozostaje nam czekać.
Jedyne co zrobiłyśmy to wypuściłyśmy nagromadzone w naszych płucach powietrze. Nie byłyśmy wstanie skomentować tego co zostało napisane w gazecie.
-Co robimy ?– zapytała Weronika kładąc gazetę na stolik 
-Jak to co? 
-Tak bardzo chcą naszej wypowiedzi na ten temat ?
-Sara, ale miałyśmy
-Tak wiem i tak inaczej wyglądamy pfff, zmieniłyśmy się.
 -W sumie masz rację
-Mam dość cholerne media piszą o nas w gazecie i mieszają się w nasze prywatne życie- mówiąc to wzięłam laptopa i otworzyłam naszego twitter’ a. Zobaczyłyśmy mnóstwo wiadomości  od Bambino jak i od Bars and Melody. – przekręciłyśmy oczami na  naszych byłych. I zaczęłyśmy pisać :
„Te dwie nastoletnie dziewczyny”- mówi Wam to coś ? Tak to dzisiejsza gazeta która dotarła do naszych rąk z tej strony Sara i Weronika dlaczego media wtrącacie się w nasze życie ? Pytamy się Was dlaczego to robicie ? Bo nie komentujemy zespołu ? Bo wyjechałyśmy ? Bo nas nie ma ? Chciałybyśmy poinformować, że u nas wszystko w porządku i układamy sobie więc możecie odpuścić wszystkie wszelkie pytania. Znikłyśmy bo jak to było ujęte to nasze prywatne sprawy więc dlaczego przeszanowny zespół o tym mówi ? Nie mamy pojęcia a teraz chciałybyśmy prosić o spokój tak samo jak BAM chcemy zapomnieć.  Zapomnijcie że Sadre i  Chaiki  już nie istnieją ich nie ma to dawno się rozpadło więc zapomnijcie tym związku jak i o nas. A co do Bambino dziękujemy kochane, ze się o nas zamartwiacie i że niektóre z Was są z nami buziaczki dla Was :* Sara i Weronika 
Dodałyśmy posta po czym od razu zauważyłyśmy burzę, która wywołałyśmy dodając go, lecz to już nas mało obchodziło  zamknęłyśmy laptopa i zeszłyśmy na dół do naszego kuzyna 
-Heyyyy Kewinnn !- krzyknęłam 
-Hey – uścisnął mnie.  I jak tam gazeta przeczytałyście ?- dodał po chwili
-Tak nawet o tobie tam było – zaśmiała się Weronika
-Poważnie ? Chyba będę ją musiał przeczytać 
-Nataniel słyszałeś w gazecie jestem – zaczął się śmiać Kewin , Weronika zaś na jego imię się zmieszała 
-Ta ciebie tam brakowało – Nataniel poklepał Kewina po plecach 
-Co zazdrościsz ?- uśmiechnął się dumnie 
-Nie bo koniec świata idzie ty w gazecie ! – krzyknął z przerażeniem – w tym momencie spoglądając na Weronikę 
-Ey dobra co jest ?!- zapytał Kewin widząc jak Weronika i Nataniel patrzą na siebie a raczej unikają 
-Sara ? – kuzyn zwrócił się do mnie 
-Emmm jak późno idę spaćććć jestem taka zmęczona – szybko wbiegłam do siebie na górę 
~Weronika~
-Dobra Weronika ty nie uciekniesz co jest ? Nataniel zrobiłeś jej coś do cholery ?! – Kewin się zdenerwował 
-Nic jej nie zrobiłem oprócz 
-Czego ?! Czego i jakie oprócz ?!
-Pocałowałem ją
-I ja teraz się o tym dowiaduje ?! Stary powiedz że sobie żartujesz ?!
-Nie, nie żartuje 
-Weronika ? To prawda – zwrócił się do mnie spokojniejszym głosem a ja tylko pokiwałam głową potwierdzająco 
-Moja kuzyneczka – pocałował mnie w czoło. Idź może spać ? Jutro idziesz do szkoły  porozmawiamy później 
-Dobrze 
Udałam się na górę gdzie czekała na mnie przerażona Sara miałam na nią się drzeć że mnie wystawiła i uciekła, ale gdy ją zobaczyłam myśl ta znikła.
-Co jest ?
-Patrz – powiedziała pokazując mi laptopa 
-Oooo kurde aż tak ?
-Zobacz kto napisał …
-ONI!- weź to w ogóle zamknij mam ich dość jak i całego tego blefu 
-Zobacz co napisali 
-Po co ?! 
-Patrz. 
~Dziewczyny ? Dlaczego się nie odzywałyście ? Co się stało? Może to wyjaśnimy 
-Odpisałaś im ?
-Tak, patrz 
Skończcie udawać przejętych i zajmijcie się swoimi dziewczynami przecież one są takie idealne a to jak mnie z nią zdradziłeś, tego nikomu nie powiedziałaś co ?! Udajesz idealnego a taki nie jesteś mówisz o nas a o sobie co robiłeś tego już nie wspomnisz ? Masz racje zapomnijmy o sobie ! Nie chcemy was znać jak wy nas. KONIEC. 
-Uuuu pojechałaś mu, ale się należało
-Dobra chodźmy spać jestem zmęczona i mam dość 
-Ja to samo do jutra siostrzyczko – przytuliłyśmy się
Udałam się do swojego pokoju i wzięłam prysznic nadal nie rozumiem tego wszystkiego to bez sensu dobrze, że to wszystko się skończyło mama miała rację.
~Leondre~
-Cholera odezwały się i nas nienawidzą!
-Dziwisz się – odpowiedział mi Charls
-No ale nie mamy innego wyjścia! 
-Wiem przecież, dlaczego to tam musi wyglądać cholera 
-Kiedy to się skończy…
~Weronika~
Po skończonym prysznicu ubrałam piżamę i wskoczyłam do swojego łóżka słuchając muzyki zasnęłam 
~*~
*Kilka miesięcy później*
-Weronika, wstawaj do szkoły – nad moim uchem zaśmiała się Sara
~*~
45 Rozdział za pasem. Co myślicie o tym co się stało w tym rozdziale ?  Gazeta i to wszystko jak to się dalej potoczy ? O co chodzi Leondre i Charlie’mu ? Co to wszystko znaczy i kiedy się wyjaśni ? To w kolejnych rozdziałach . Chciałam podziękować Natalii, która kiedyś a dokładnie w rozdziale 29 Shipowała naszych bohaterów, gdzie w końcu mogłam tego użyć  a może macie jakieś inne shipy na bohaterów ? Chętnie poczytam ;)  Myślę, że mam fajną propozycję dla Was co wy na to by zrobić maraton z rozdziałami ?  2 rozdziały dziennie zaczynając od jutrzejszego dnia co wy na to ? Czekam na waszą odpowiedź :* i Kocham Sella ♥

6 komentarzy:

  1. takkkkk kocham to opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! Ten blog jest naprawdę niesamowity!
    Historia, jest świetna, różnorodna a w życiu bohaterów
    ciągle się coś dzieje.
    Nie ma tutaj rozdziału który był by nudny.
    Kurczę zawsze jak kończę czytać rozdział mam takie uczucie niedosytu,
    i chcę czytać dalej, i dalej.
    To jest jeden z moich top5 ff
    Co do całej sprawy z chłopcami to ja się już sama pogubiłam, Ksawery, Leo, Charlie i Nataniel, sama już nie wiem czego mogę się spodziewać w dalszych rozdziałach. Ale właśnie to jest super, że nigdy nie wiem co się wydarzy, Tak jak pisałam pod 44 rozdziałem, ten rozdział rozwalił system, jak się zaczytałam w fabule że mój kom nie miał sensu hahah
    Ale myślę, że ten jest bardziej ogarnięty.
    Boziu przeczytałam notkę na dole a na mojej twarzy momentalnie pojawił się uśmiech, 2 rozdziały dziennie? Jak dla mnie bomba!
    Już nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę z całego serca dziękuję <3 Staram się jak mogę by w życiu bohaterów cały czas się coś działo, nie raz siedzę po kilka godzin nad rozdziałami. Przecież nie dam wam czegoś co samej mi się nie podoba :D Nie spodziewałam się też tego, że moje rozdziały aż tak wciągną do czytania tak samo jak nigdy nie przeszło mi przez myśl to, że ten blog trafi do czyjejś top 5 :D Co do sprawy z chłopakami będą następne rozdziały :D Czytałam Twój komentarz, ale niestety nie odpisałam, za co z całego serduszka przepraszam i mam nadzieje, że będzie mi to wybaczone :D Nie ważne jak skomentujesz , ważne że to zrobisz :D To jednak czytacie te notki na dole ? :D Tak dwa rozdziały dziennie od jutra taki maratonik :D Mam nadzieję, że będziecie obecni. :D <3

      Usuń
  3. Rozdział fantastyczny!
    Przeszłaś sama siebie! Nie spodziewałam się takiego obrotu wydarzeń. Zaskoczyłaś mnie! I to tak mega pozytywnie!
    Dziewczyny... Kurde w gazecie. Bedą sławne! Oczywiście razem z Kewinem. Pewnie teraz będzie rozchwytywany. Hahahaha.
    A Sara pojechała chłopakom z tą wiadomością! Tylko czy one na pewno chcą o nich zapomnieć?
    A tak wogóle to o co chodzi chłopakom?! Ja się pytam bo nie mam zielonego pojęcia!
    A co do notatki... Kocham Cię dziewczyno! Dwa rozdziały dziennie! Jesteś najlepsza!
    Ale mam złą wiadomość jutro wyjeżdżam i aż do niedzieli mnie nie będzie. Żel obiecuje że jak wrócę wszytko nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję♥
    O jeju naprawdę dziękuję. Bardzo się cieszę z tego powodu iż udało mi się was zaskoczyć :) To czy dziewczyny chcą naprawdę zapomnieć o chłopakach oraz dlaczego chłopcy tacy są okaże się w następnych rozdziałach :) O dziękuję bardzo, też was kocham. Tak dwa rozdziały dziennie :D Cieszę się bardzo, że wam się to podoba. Smutno mi, że wyjeżdżasz ale mam nadzieję że to nadrobisz i zostawisz swoją opinię. Pozdrawiam i kocham ♥

    OdpowiedzUsuń